8 octombrie 2007

blueOvertones.

Astazi totul e albastru. Blugii mei, bratarile care imi atarna pe mana stanga, pixul bic de langa veioza, delfinul plin de gel de dush care se zbate din cand in cand pe boxa mea stricata, pestii sunt albastri. Cum ar fi daca toate lucrurile ar fi albastre? Am trai in Blue Overtones impreuna cu Patrice. O prajitura albastra ar fi trista nu? Si eu sunt trista, deci pot spune ca sunt albastra. Si el poate e. Inaltimea are culoare? Multi ar zice ca nu, dar eu cred ca da. Cu cat urci mai sus cu atat intensitatea culorii poate ajunge de la un albastru deschis la un bleu. Cand sari de la o inaltime foarte foarte mare, inchizi ochii si iti poti imagina cum scade intensitatea culorii in mod fantastic exact invers( bineinteles asta daca ai imaginatia foarte dezvoltata). Imaginatia...ea poate fi albastra? Hmm...poate sa aibe colturile albastre, nu? Sau macar o steluta sa ii dea o tenta de imaginatie imaginatiei, nu? Aberez culoarea albastra, dar nu prea conteaza pentru ca in momentul asta mi-as dor sa am o unghie albastra, din nastere asa, nu data cu oja ca sa se scrijeleasca si sa cada. O vreau asa pentru todeauna. Vreau sa am ceva special si albastru in acelasi timp.

Sau ce-ar fi daca ar exista un puzzle cu totul si cu totul albastru, aceeasi nuanta, aceeasi intensitate de culoare? Cum am mai imbina sau aranja toate piesele cu totul si cu totul albastre sa formam un albastru uniform?

...Cred ca am vrut destule pentru azi, mai cred ca e randul tau acum. BAck to my recently blue-painted world. Good night.

Niciun comentariu:

Top One

Top One