29 octombrie 2007

I`ll grow up one day, and you`ll see !

Si s-a facut lumina. Dar nu si pentru mine, caci eu sunt mai proasta de felul meu si cu trei pasi inapoia tuturor.

Am inceput sa merg de abia ultiam din toata gasca de bebelusi cu care imi petreceam jumatate din zi.

Apoi am avut toti dintii cariati, pentru ca imi placeau tare mult dulciurile.

Apoi tot din cauza asta am devenit si cam rotunda de felul meu.

Apoi m-am razgaiat si am plans ca o isterica pentru ca vroiam creioane. Ai mei mi-au luat intr-un sfarsit creioane.

Toti copii de la gradinita desenau minunat cu creioanele mele, numai eu desenam ceruri galbene si broaste cu doua picioare. Nimic nu pastra amprenta realului.Total antitalent.

Tot la gradinita un baiat mai mare decat mine facea balet si se mataia pe langa mine in ultimul hal, asa ca am luat un cub de lemn si i-am spart capul.

In clasa intai am intarziat la prima ora si doamna invatatoare m-a pus in ultima banca. Tot din aceasta cauza nu am primit garoafa aceea urata pe care colegii mei au pus-o la presat si au falfait-o mandrii in clasa a 3-a.

In clasa a patra am dat un examen si m-am mutat in clasa A, unde colegii imi spuneau ca nu ma spalam pe fata din cauza ca eram mai inchisa la culoare.

Profesoara de engleza ma ura si imi spunea ca is proasta, si doar pentru ca mama nu ii cumpara cafea si flori.

Am intrat in clasa a cincea si prietena mea cea mai buna si-a gasit alti prieteni si m-a instrainat total.

Intr-a sasea am chiulit prima data cu toata clasa si eu am fost singura sanctionata.

Intr-a opta am luat luat nota mica la ceea ce stiam cel mai bine. Romana.

De la gradinita pana intr-a opta am fost ultima din clasa la inaltime.

Mereu am fost in urma de aia am alergat mai repede mereu.


Am mers mai tarziu dar am inceput sa vorbesc mai devreme decat toti. Acum nici macar nu mai pot sa ma faca sa tac.

Dintii aia de lapte au cazut si acum sperii si fantome cu astia noi [din fata].

Sa ma crezi sau nu? Sunt in anu doi la arte plastice.

Dupa ce i-am spart capul, am devenit foarte buni prieteni. Prietenie ce a tinut pana la sfarsitul clasei a opta. [Intre noi fie vorba, fara el nu treceam la mate.]

Nu am avut garoafa, dar tata mi-a cumparat un trandafir rosu sa nu mai plang.

Radeau aia dintr-a patra de mine, da` tot io am luat premiu intai.

Profa aia uracioasa de engleza eras a faca infarct cand m-o vazut in clasa de intensiv.

Prietena mea aia din a cincea , s-a dovedit a fi unul dintre cele mai bune lucruri ce mi s-au intamplat in viata.


Am avut media la capacitate 9,80 si am intrat exact unde am vrut. Aveam posibilitatea sa-mi aleg orice profil uman sau real.


Am ajuns sa fiu mai inalta ca si Ghita Muresan pentru mine mai ales, dar si pentru altii.

Intodeauna ce se ia, ti se si da inapoi.Suna idiot si stereotipic dar am descoperit ca totdeauna primesti in aceeasi masura in care dai.

Am incasat pumni, m-am batut cu baieti, am fost injurata ca la usa cortului
pentru ca am spus ce simt. Am fost o lasa si o proasta cand am lasat sa se intample unele chestii si am inghitit toate tampeniile fara sa le raspund unora cu aceeasi moneda. Am muncit pana tarziu in noapte sa fac research-uri sau documentarii sau esee sau cine stie ce alte teme, trezindu-ma dimineata antrenata cu o cana de cafea ca a doua zi sa o iau de la inceput. Altii se descurcau si obtineau aceleasi rezultate ca mine.


Mi-am stresat, enervat, dezamagit si frustrat prietenii pe care nu ii suport tristi. Multi ma cunosc foarte bine , foarte putini stiu dinainte ce gandesc.

Niciun comentariu:

Top One

Top One