11 septembrie 2007

and the saga of the bad days continues.


Se pare ca nu am putut sa dorm 3 zile. Nici macar una. Insa mi-am propus un lucru (mai multe defapt). Mai este o saptamana de vacanta. Mda. Ar trebui sa incerc sa mi-o petrec cat mai entuziast posibil. Hm. Nu am de gand sa fac asta. Poate o sa ma izolez, de fapt am inceput deja.a Am citit 2 carti azi si e de abia ora cinci, mai am timp si pentru altele. M-am gandit sa nu mai intru pe messengerul de toate zilele (inca reusesc sa fac asta). Sa ma uit la o gramada de filme si sa citesc multe carti, sa nu ies in oras si sa mandepartez amenintator de tot ce ma inconjora inainte. Sper ca un ceai si o muzica buna, m-ar transfera direct intr-o alta lume. Deocamadata-mi doresc sa am inca o mana atasata si sa ma pot intinde dupa ghiozdanul meu in care sunt infipte ptrintr-un buzunar vreo doua tigari. Fletch e singurul care se pare ca ma intelege. Stiu ca nu pare prea destept de obicei, pentru ca infatisarea il cam depuncteaza la chestiile astea. Fiind albastru, foarte foarte inalt si cu parul usor roscat, cu cativa pistrui scapati aiurea pe obrajii lui de un alabstru mai deschis, stiu ca nu pare un prieten destul de inteligent. In ciuda aparentelor este foarte citit, si e singurul meu partener cu care pot sa citesc in liniste, care nu ma deranjeaza punand intrebari stupide sau innebunindu-ma cu ticuri ciudate. E Fletch si il iubesc asa cum e, intr-un sfarsit eu l-am creat nu? si ii place sa stea in ploaie, ca si mie de altfel.

Umplandu-i-se ochii, din nou de lacrimi, salveaza schita cu gandul sa o posteze ceva mai tarziu. Cu o miscare retinuta is ia ceaiul negru de pe birou, isi pune playlistul potrivit si se ridica incet de pe scaun, in mana dreapta avand un morman de carti iar in stanga ceaiul, cu gandul sa nu-l verse, si se afunda puternic in fotoliu, cazand din nou pe ganduri.


Audio :most of the time Red Hot Chilli Peppers

Niciun comentariu:

Top One

Top One