24 septembrie 2007

**

Azi.


Nu stiam ce sa-i spun, fiindca orice i-as fi spus ar fi sunat a repros, si mi-am promis mie insumi ca ma voi schimba. Ma voi schimba radical, mai ales in privinta asta. Nu-mi plac schimbarile, mai demult mi-am zis ca nu o sa ma schimb niciodata pentru nimic si pentru nimeni.Stau intinsa pe tavan si privesc patul. Nu, nu ..invers. Mi se pare ca iti vad conturul ochilor de un verde smarald, un pic mat in lumina care lipsea cu desavarsire.
Nu esti aici, dar te astept. Tot timpul te astept si zambesc pentru tine. Inca iti simt respiratia calda si grea pe ceafa cu aceeasi intensitate de parca ar fi fost cu adevarat azidimineata. Nu-mi pot imagina ce poti avea, dar as vrea sa te gandesti la acelasi lucru la care ma gandesc si eu acum. Desi nu o faci. Sunt sigura.
Deodata ma izbeste in fata un vant rece ca gheata. Ii dimineata deja...?

Niciun comentariu:

Top One

Top One