9 septembrie 2007

yess yes iesss-teee !


Stiu ca am plecat de acasa cu fular la gat, septembrie fiind da. Era ceva de genu zi ploioasa, hai maxim 8 grade afar`. Vreme dinaia gen: chef sa asculti Coldplay si sa stai infofolit in 5 bluze, la o ciocolata calda cu un partener de o conversatie inteligenta.Asa am si facut.Cu mp3u in urechi, intr-un sfarsit ajunsa in Spirit, tot cheful meu de ciocolata calda disparuse.Da ciocolata pe dracu.Era cva mai degraba glazura dinaia ce mai gasesti doar pe prajiturile prost facute,eventual de maica-ta. Shivering[eram in maieu].Am stat ce am stat si mi-am aprins o tigara.Suna telefonul, stiam deja. Era Flavius. Nici nu-mi imaginam ca aproximativ dupa jumatate de ora dupa ciocolata dezastruoasa, vom fi 5 oameni batuti de soarta care nu-s in stare sa gaseasca un local cat de cat okay si in care sa nu se uite toti microbistii scarbosi care manca semninte si beau bere,la meci. Era sambata.Bineinteles, prima varianta: Exit.Intram inauntru, ne punem jos,atmosfera parea destul de chill.Scot cartile de cruce si 3 pachete de Dunhill abastru scurte.Mai era ceva lume, neesentiala pentru noi.CE PANA MEA?.DA.Exact.Problema: consumatie nu stiu cat de persoana, + nu jucati cruce.

aaaaadiiica?! DISCRIMINARE FRATE !

Okay, inchid un ochi si trecem peste. Intr-un sfert d ora. Da tot noi pe strazi cautand alt local bun de pierdut vremea.Batand toata Piata Unirii care,da e pa trend, cu gandul sa mergem spre Politic, observam cu stupoare ca acesta era inchis. Right around the corner...like seing a genie coming out of a bottle...MUSIC-BOX.Sounded so shinny. Dupa cateva esuari de a intra inauntru, imi fac curaj si intru cu Dye.Deci, genial loc ma!Multa lume, cafea, table, plasma tv, pereti in dungi, cosy things to sit on.Like AARRRRGHH ! WE FOUND OUR PLACE.


Dupa 3 ore de totally Music-box, m-am trezit in frigu pacii, fugind in maieu spre statia din Marasti,de mana cu el.

Niciun comentariu:

Top One

Top One