18 septembrie 2007

banal, nemernic, becisnic si brutal.

E curtea suprema de-aruncat la canal Ce-i banal, nemernic, becisnic si brutal.

Huh? E ora 1 da. Maine? Scoala, da. MA simt goala pe dinauntru, pustiita si confuza. Nu am avut sentimente de fericire, sau inrduite cu acest cuvant care sa dureze mai mult de 2 ore de nu mai stiu cand. Ma doare capul, migrene. Lucruri noi, se poate. Toata lumea m-a dezamagit in ultimul timp. Poate si eu...pe mine, mai putin intr-adevar. TU. Da.TU de-acolo ! Cum de acum imi spui lucruri ce normal eu nu credeam ca poti sa le gandesti despre mine? Cum sa ma insel asa de tare in privinta ta, doar pentru ca iti era frica de anumite lucruri? Nu stiu. Nu, nu nu e de rau nu te speria. Te iubesc. TU ! Da, Da! De ce nu te porti altfel? De ce nu ma iubesti la fel de tare cat te iubesc eu pe tine? De ce vrei sa pari ceva ce nu esti? De ce?!Tu...un cuvant simplu da. Fiecare persoana la care tineam, pentru care aveam sperante si visuri, s-a naruit odata cu vara, cu caldura, cu soarele. V-ati schimbat toti. Poate suntetei programati pe anotimpuri, poate si eu sunt. Dar nu ca voi toti la un loc. Daca v-ati alia, impreuna, toti ..un tot unitar despre care vorbesc si care nu se simte in propozitie. Mai ales cand e vorba d mine. Vreau multe lucruri banale in legatura cu voi.

Inca un buchet de vise naruite. Din cauza voastra . A ta. Si a ta.


ps: Mi-e foarte dor de Bianca. Am multe sa va povestesc despre ea, dar nu azi, nu acum. La momentul potrivit.

2 comentarii:

Unknown spunea...

e un fel personal si brutal al tau de a o spune. s-a naruit, [si poate nu de tot], dar a venit din ambele parti. tu ai avut un motiv [monkey bussines] si te-ai reprofilat sa zic asa de la papi, politic,sau pur si simplu unirii, la strand mall, exit si music box. Si eu am stat. Si m-am uitat si am zis :mi s-a mai intamplat asta. Si ti-am spus asa cum spun eu, patetic si tragic. Si in loc sa zicem amandoua DA, am gresit, am zis NU, NIMIC. Si tot nimic s-a intamplat de atunci incolo.
[ma simt ca un martor la propriile mele fapte, care nu poate decat sa priveasca si sa dezaprobe][nu inteleg care e teoria aceea a liberului arbitru cand defapt nu noi, ci ceilalti ne forteaza sa alegem][eu cand am o problema nu am chef de ea si atunci spun : mi-e lene sa gandesc. Si nu mai gandesc. Merge, dar nu duce niciunde.]

[you left me in the rain with a tear falling down my face ~ in the mean time it was vaporised]


[eu nu stiu daca tu citesti asta]

Unknown spunea...

eu nu situ asa frumos ca tine..

Top One

Top One